четверг, 9 марта 2017 г.

Модуль 2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:

  • проектна діяльність допомагає учням розвивати самостійність;
  • вміння працювати з інформацією ( аналізувати інформацію, обирати найголовніше та систематизувати її);
  • формує в учнів навички 21 століття. 

Також я створила власну публікацію на тему: "Метод проектів".  

Протягом цього модуля я проаналізувала багато інформації про "проект" і "метод проектів", можливості використання цього методу на уроках.

Під час опрацювання даного модуля я ознайомилась із таким поняттям, як "Таксономія Блума", про що раніше не чула.

Я зареєструвалась на сайті БобрДобр, за допомогою якого можна зберігати Інтернет-посилання. За допомогою вище згаданого сервісу я створила 8 закладок, що містять цікаву та корисну інформацію про метод проектів. 

Також я ознайомилась із документом, що містить шаблон плану вивчення теми.

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: 

• дізнатися, як проекти, що плануються та реалізуються за допомогою ІКТ, можна використати в навчальному процесі;

• розглянути шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття;

• створити закладки на Інтернет-ресурси щодо методу проектів;

• провести  рефлексію задля узагальнення та підведення підсумків про роботу з матеріалами.



Комментариев нет:

Отправить комментарий